واقعیت های پشت نقاب شهر فرش در خریدها نمایان شده است
به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی کلاغ نیوز، واقعیت های پشت نقاب شهر فرش چیست؟ این روزها همه ما تبلیغات میلیاردی شهر فرش را در صدا و سیما و بیلبوردهای شهری دیده ایم که گفته می شود سالانه به بیش از ۱۲ میلیارد تومان می رسد، اما مساله این تبلیغات فقط هزینه هایی نیست که پول آن را در نهایت از مشتریان می گیرد، بلکه در همه آنها به حسن برخورد با مشتری و فروش اقساطی تاکید شده؟
اما آیا شهر فرشی که پژمان جمشیدی تبلیغ می کند همان شهر فرش واقعی است؟
برای آگاهی از جزئیات کلیپ زیر را ببینید؛
واقعیت این است که چند وقت پیش یک معلول کارآفرین که بنیان گذار پلتفرم توانیتو هست و ۱۷ شغل مستقیم و هزار شغل غیرمستقیم ایجاد کرده برای خرید فرش اقساطی به شهر فرش مراجعه کرده بود که هیچکدام از فروشنده ها حاضر به قبول چک او نشدند چون معتقد بودند معلول است و احتمالا نمی تواند اقساط را به موقع پرداخت کند!
این همان مجموعه است که در قرعه کشی هایش به مشتریان صوریش خودروی النترا هدیه می دهد و سالانه میلیاردها تومان بابت تبلیغات هزینه می کند و در آن اعلام می کند فرش را در اقساطی ۲ ساله با ۲۴ قسط تحویل می دهد!
شهرفرش گرانتراز فروشگاه ها
نکته عجیب تر اینجاست که شهرفرش علاوه بر اینکه گرانتر از سایر فروشگاه های سطح تهران می فروشد برای فروش های قسطی هم تا ۲۵ درصد روی قیمت نهایی اضافه می کند و عملا مشتری سود نمی کند،
زیرا این مجموعه نه تنها هزینه فروش اقساطی را می گیرد هزینه تبلیغات میلیاردی را هم از جیب مشتریان در می آورد و به بهانه استعلام چک، فیش حقوق و … هم مشتریان را به اندازه کافی تحقیر می کند!
در جامعه ای که بیشتر مردمش زیر خط فقر هستند و اقتصادش تورم های ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی دارد وقتی همچین مجموعه های پرزرق و برقی ساخته می شود و تبلیغات میلیاردی می دهند معلوم است پول از کجا می آید!